پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112186
استفاده از کالاي ايراني تحريم‌ها را مي‌شکند
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 872

به گزارش پايگاه خبري پيرغار به نقل از فارس: حجت‌الاسلام عليرضا عرب‌پور در گردهمايي بزرگ رزمندگان اسلام در مسجد جامع روستاي بجگان از توابع شهرستان منوجان با اشاره به يکي از خطبه‌هاي حضرت علي(ع) اظهار داشت: اين امام بزرگوار فرمودند «جهاد دري از درهاي بهشت است که خداوند اين باب را تنها براي بندگان خاص خويش باز مي‌کند».

وي افزود: در دوران دفاع مقدس تمام اقشار جامعه با دل و جان به سوي جبهه‌هاي حق عليه باطل مي‌شتافتند.

عرب‌پور تصريح کرد: جهاد بابي است براي افراد خاصي از مردان الهي که با توفيق در جبهه‌هاي حق به لقاء‌الله پيوستند.

وي ابراز داشت:‌ خداوند قطعا به کساني که در اين مسير قدم گذاشته‌ و از جان و مال خود گذشته‌اند، اجر و پاداش مي‌دهد.

عرب‌پور جهاد را لباسي براي حفظ کيان اسلام ذکر و عنوان کرد: جامعه‌اي که باب جهاد در آن گشوده شده است، هرگز ناامن نشده و تا ابد بيمه مي‌شود.

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه ثارالله استان کرمان جهاد را دژ محکم اسلام خواند و گفت: جهاد مانند زرهي ضد گلوله است که در مقابل تمام مشکلات و سختي‌ها مقاومت مي‌کند.

عرب‌پور بيان داشت: امت اسلامي در سراسر کشور هر زمان که با خطري مواجه شد، با اخلاص و ايمان در سايه ولايت فقيه ايستادگي کرد.

وي يکي از ارکان جهاد را شهادت دانست و اذعان داشت: نظامي که ارکان آن را مردم تشکيل دهند، شکست‌‌ناپذير است.

عرب‌پور خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوري اسلامي با عزت و بالندگي دنيا را تصاحب کرده است.

وي با بيان اينکه در جنگ سخت خط و هدف دشمن مشخص است، اظهار داشت: اما در حال حاضر جنگ سخت جاي خود را به جنگ نرم داده است.

عرب‌پور تصريح کرد: در جنگ نرم دشمن تهاجماتي از درون خانه، دانشگاه و .. آغاز مي‌کند که بنيان خانواده‌ها را به نابودي مي‌کشاند.

وي افزود: تنها راه برون‌رفت از اين معرکه هزار عنکبوتي وحدت و مقاومت در راستاي اطاعت از امر ولايت فقيه است.

عرب‌پور عنوان کرد: دشمن هر زمان که احساس مي‌کند، ايران اسلامي پيروز شده است به توطئه جديد دست مي‌زند.

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه ثارالله استان کرمان يکي از اين نمونه‌ها را بيداري اسلامي در جهان دانست و گفت: اين بيداري از برکات دفاع مقدس است که با الگوگيري از واقعه عاشورا تحقق يافت.

عرب‌پور امنيت امروز را از برکات خون شهدا دانست و بيان داشت: خون پاک شهيدان صدام و حاميان وي را از بين برد و بنيان آن‌ها را نابود کرد.

وي اذعان داشت: اين تکليف شرعي و ولايي تمام مردم است که قدردان ولايت و وحدت ايران اسلامي باشند.

عرب‌پور با اشاره به اينکه دشمن در انواع تحريم‌ها شکست خورده است، خاطرنشان کرد: بايد با اقتصاد مقاومتي، پرهيز از مصرف‌گرايي و استفاده از توليدات داخلي اين تحريم را نيز بشکنيم.

وي اظهار داشت: بايد با همان روحيه رزمندگان دوران دفاع مقدس تلاش کنيم تا کشور را از اين خطر نجات دهيم.

عرب‌پور تصريح کرد: دشمنان هرچه بيشتر ما را تحريم کردند، بيشتر به پيشرفت دست يافتيم که اين امر جز در سايه مقاومت ملت ايران در برابر استکبار محقق نشده است.

وي افزود: آنان در بحث هسته‌اي به ما خيانت کرده و با نفوذ عوامل خود در برنامه‌هسته‌اي اخلال ايجاد و دانشمندان ما را ترور کردند.

عرب‌پور ماه محرم را ماه پيروزي و ماه رمضان را ماه مقاومت ذکر و عنوان کرد: ما فرزندان عاشورايي و رمضاني هستيم که بايد با الگو از اين دو ماه همواره حامي دين خداوند باشيم.

به گزارش فارس، گردهمايي بزرگ رزمندگان اسلام در مسجد جامع روستاي بجگان از توابع شهرستان منوجان با حضور مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه ثارالله استان کرمان، امام جمعه، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه، معاون فرماندار، فرمانده انتظامي و ساير مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان منوجان برگزار شد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html